2016. július 20., szerda

Episode 5.~

Kedves Aliccia,
Bocs.


Kedves Aliccia!

Először is minden leveledet elolvastam, de nem tudok rá mit reagálni. Az emlékeimben csak pár fontos személy él, és te nem vagy köztük. Az orvosok azt mondják majd talán fogok emlékezni. A leveleidet eléggé ingerülten olvasom, mert olyan számomra mint egy tininek szánt ömlengős, bőgős könyv. Nem találok benne mást csak önmagamat. Nem ismerlek Aliccia, de érdekelnek a történeteid. Kíváncsi vagyok a végére. Miért írsz leveleket, mennyit kapok még tőled? Miért írod őket? Fontos voltam az életedben talán? Ne legyek. Csak elbaszok mindent. Szó szerint. Tudsz valamit a balesetem napjáról? Soha senki nem mond róla semmit. Sem Lysander, sem anyuék. Rosalyáék se. Miért nem kapok válaszokat a kérdéseimre? Emlékezni szeretnék, de úgy érzem csak feledni tudok. Sajnálom Aliccia, de semmire nem emlékszem. Egy kis töredékre sem, ami veled lenne kapcsolatos. Azt sem tudom igaz-e az, amit a levélben leírsz nekem. Én egy lányra emlékszem az életemből, aki valaha jelentett valamit, de pár hónapja szakítottunk. A neve Deborah. Ez talán az ő műve? Meg akar szívatni? Nem fog menni, mond meg neki, hogy ez az, ami neki sosem fog sikerülni. Vagy ha igazi vagy, gyere be és látogass meg! Magyarázd el mi ez az egész! A FRANCOKÉRT NEM AD SENKI NORMÁLIS VÁLASZOKAT? Ők is elvárnák, ha hasonló helyzetben lennének. De térjünk vissza rád. Furcsa vagy számomra, és érthetetlen. Nem akarom tudni hogy ki vagy, de mégis, mert megöl a kíváncsiság. Tessék. Az indokom arra, hogy miért nem akarom megtudni ki vagy: Azért, mert ha jobban belegondol az ember, akkor egy ilyen sérülés után, ha nem nyeri vissza az emlékeit, akkor visszazökkenhet a régi kerékvágásba. Eltudnám fogadni. Mindenki más lenne velem, és van, amin változtathatnék, mert mások emlékezhetnek, ha én nem, akkor nem haragudhatnak. Ki tudja, hogy a veled való kapcsolatom, ha volt bármilyen kapcsolat is, vagy ha egyáltalán létezel, hogyan hatott a többi ismeretségemre. Asszem ezt az oldalát szívesen levakarnám magamról. De itt az indok arra is, hogy miért akarom tudni, hogy ki vagy: Azért mert megtörténhetett ennek az ellenkezője is, vagyis tehettél velem valami jót is. Ki tudja. De nem is érdekel. Bocs, ha a lelkedbe tiportam, de úgy gondolom, hogy ha ennyire szoros volt a kapcsolatunk, akkor tudod milyen vagyok. És nem fogok hazudni. Ezt gondolom. Bocs.

Castiel,

2 megjegyzés:

  1. Szia. ^^

    Nem hagytam abba a történeted olvasását, mert nem lehet. :D Annyi talán csak, hogy a 4. résznél felfedeztem egy szmájlit. Egy még nem jelenti a világvégét, viszont az sem mutat jól, ha a sztori tele van szmájlival. Ugyanez igaz a képekre is. :3 Viszont nálad a képes probléma nem fordult elő, csak a szmájlis, de az is minimálisan. Csak így tovább. ^^

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépeen! ^^ ♥

    VálaszTörlés